Friday, November 19, 2010

kisah terakhir yg aku ingin cerita dizaman psekolahan.

Sambungan cerita part2..selepas kitaorg baling kepala india tu,dengan excited nya kiteorg ketawa..hahahaha..sudently lori india tu pusing dan menuju ke arah kami.kami terkejut dengan tindakan pemandu lori itu,dan kami lari meluru ke hutan berhampiran.dalam keadaan hura-hara..member aku sorg ni di tangkap oleh pmandu lori tu..korg tahu dia ckp apa kat member aku..dia ugut maaa mahu minta rm1000.selepas tindakan dia pau member aku gagal ,dia hanta member aku tu pergi ke pengetua..esoknya pukul 8pg kitaorg seramai 12org kot ditangkap oleh guru disiplin..hukuman dia amat berat bg kami..nk tahu apa hukuman nya???15 x sebatan..dan sebatan tu kuat gile la..haha..kerana trlampau sakit kami meminta hutang sebatan..1 hari 5x..selapas 3 hari baru sebatan tu selesai.memory hitam disekolah yg aku tak ley lupakan sampai kini.huhu

No comments:

Post a Comment