Friday, November 12, 2010

TIBA-TIBA JANTUNG KU DUP DAP DUP DAP.

Kini bermula kisah part2 selepas sambungan cerita 1st aku.Zaman persekolahan, begitu indah bagiku kerana ia memberi seribu erti..hahaha.,.aku akan kenalkan dari kanan ats di dalam pic aku upload ni..dari kanan ats ialah aiman,kiri ats,amer,tengah duduk adalah aku,kanan bawah syazwan,dan akhir sekali diri bawah rafie.kami semua mmg rapat..actly banyak lagi kawan aku..diorg tak de time ni..aku aku aku di sekolah amat nakal dan hampir digantung sekolah kerana kesalahan aku lakukan.salah 1 kesalahan yang ku ingat sampai ke hari ini adalah ketika aku dan rakan-rakan ku yg nkal fly sekolah.ia bermula dengan hasutan syaitan yg menghasut ku supaya fly,pada masa tu iman aku sgt goyah dan aku pun termakan pujukan rayu tu..hahahahha..selepas aku dihasut aku telah menghasut hampir 10 org rakanku untuk fly..dan ketika itu jam pukul 12.30tengahhri la kot..kami menuju ke belakang sekolah dan kami lompat pagar dan keluar..KAMI FLY WAKTU  BALIK BUKAN DARI PAGI,hehe..selepas kami melompat pagar,kami menuju kehadapan melalui jalan berdekatan sekolah..apabila tiba dihadapan jalan besar ,aku dan kawan2ku telah pergi ke pokok jambu..dan disini kami lepak-lepak sebelum menunggu kedatangan bus sekolah untuk balik..kawasan ini dekat juga dari sekolah..DAN DISINI LAH KEJADIAN AKU TAK BOLEH LUPAKAN..kenakalan kami adalah tahap dewa dan apa yg berlaku adalah kelakar gile..hahah..kiteorg amik jambu2 yg jatuh tu dan baling kereta2,lori2 yang lalu jalan dihadapan kami(jalan besar).okie3 sampai disini sahaja part2 kenakalan disekolah..kalau nk tahu lg minggu depan hari jumaat mlm..update yg terbaru untuk part 3.ok salam

No comments:

Post a Comment