Saturday, February 26, 2011

NERVOUS FIKIRKAN HARI SEMALAM

Semalam,itu yang boleh diungkapkan dalam pemikaran aku.cerita yang sangat berdekah tetapi tak boleh blaaa.
ok la aku cerita ya,korg semua sure terkejut,hahaha..menakutkan tp kelakar.
tepat pukul 1.30 pagi kot ,aku baru hbs webchat dengan org tercinta..hehe,
aku pun kunci la gate rumah sewa ni..kebetulan aku dekat rumah tinggal dua orang,yang lain semua
balik kampung.lagi dua org member aku pergi banda,ntah pergi mna ntah,merempit kot..hahaha.
lepas aku hbs webchat dgn my gf ..hahaha,& member aku yg sorang ni pun dah nk masuk
tido,masing-masing dah ngantok kan,nk masuk tido la..tiba-tiba hati ni tergerak nk kunci gate,tak
tau la kenapa..selalu mmg tak kunci coz ,member aku ag 2 org ni tak balik lg..huhu,lepas je kunci
aku duduk depan lappy sambil reply msj,hehe,bermula la adegan tak boleh blaa..hahaha..lepas je aku
bangun nk masuk bilik,ada kereta berhenti depan rumah,
ada dalam 4 org kot,diorg beri salam dekat rumah ni...
aku pun pg la depan pintu,aku tanya siapa tu??dia diam ,dia hanya beri salam.
aku jenguk la kat tingkap,makkk aiiiii lepak..BAPOK rupanya...dia ckp nk tumpang bilik air.
kepala akak dia laaa,mcm dah tak de stesen minyak je nk tumpang bilik air rumah aku..hahahhahaha.
lepas tu jantung aku berderau,aku lari pergi dalam bilik ,kejut member aku yg baru nk tido tu,dia
pun takut baii..hahahhahaha..korg bayangkan bapok dtg umah sewa aku dalam 4 org,peh mana
tak seram???bapok tu terus memekik tumpang la bilik air,tumpang la jap,dia dah tak tahan.aku dengan
member aku pun diamkan diri..aku call member2,awek aku,bthu cite ni..dyrg semua terkejut..time bapok tu tggu
kat depan,tak dapat masuk,dyrg berang ,dyrg test buka gate umah ni,nsb baek la tuhan gerakkan hati ni
tok kunci gate tu,kalau tak hbs aku..hahahhahahah.kene servis..hahaha,lepas 20 min aku diam,aku ngan
member aku jenguk la,pehh diorg dah blaaa..nsb baek dooo,aku ckp member aku..hahahahahha.pengalaman
tidak boleh dilupakan.berdekah betul la..hahahaha..nk tahu kenapa bapok tu datang tumpang bilik air???,cz masa bulan lepas dia ada lalu depan rumah aku ,masa tu aku n budak rumah tak de,dia dtg rumah member aku ,sebelah rumah je,member aku sebelah rumah ni boleh siap bg tumpang kan bilik
air,n kacau2 diorg,tu yg diorg suka..hahaha,kebetulan malanm td semua budak rumah sebelah
balik,so rumah aku plak yg kene,hahaha..begitu la cerita yg tak boleh blaaaa ni.

2 comments: