Wednesday, February 23, 2011

penat tak terhingga.

23/11/2011
  Hari ini aku mengeluh,penat ,penat dan penat..Tapi aku terima dugaan ni dengan sabar.
 jikalau aku tiada 1 hari nnt boleh ke korg berdikari sendiri.insyaallah korg boleh,amin.
kadang-kadang rasa lemah tu datang menyapa diri,dan boleh membuat kita tersungkur
dan tejatuh.wahai kawan-kawan ku jangan la kau bergantung kepada aku,jikalau kerja
itu berkumpulan,kita patut berusaha untuk menyelesaikan nya bersama-sama.tapi semua
menuding jari.tidak dinafikan aku pernah berada dalam kondisi malas,malahan kata-kata
motivasi pun tidak dapat menyingkap perasaan malas aku.mungkin allah ingin menjadikan
aku lebih berusaha,aku tak salahkan kau wahai kawanku.mulalah bersangka baik dengan
allah dalam apa jua perkara.yaallah jadikanla aku orang yang berguna didunia mu yaallah.amin.

No comments:

Post a Comment